E-shop nielen ako obchod

Tak ako pre svoju firmu potrebujete registračné sídlo, tak isto potrebujete aj web stránku. A nielen, keď zakladáte eshop, web potrebujete vždy. Ľudia vás navštívia skôr na webe ako v kancelárii. Mnoho ľudí si to ani neuvedomuje, akú obrovskú silu ma prezentácia na internete. Zabudnite na predražené reklamy, využívajte weby a sociálne siete. Pri eshopoch to platí dvojnásobne, pretože zákazník chce priamy kontakt, chce spätnú väzbu. Vďaka vašej stránke a profilu na sociálnej sieti robíte personalizovanú reklamu. Tá je oveľa účinnejšia ako bilboard alebo televízny spot, ktorý je určený pre všetkých.

E-shop nielen ako obchod

Eshop nemusí byť len obchod
Nadčasová tvorba eshopu, správny prístup k jeho riadeniu a tvorbe obsahu dokážu zariadiť, aby to nebol len bezduchý internetový obchod. Môže z toho byť oveľa viac. Zoberte si len taký Martinus. Ľudia toto online kníhkupectvo zbožňujú a nie preto, že je najlacnejšie. Je to love brand, značka, ktorú máte radi vďaka ich prístupu k zákazníkom, informáciám na stránke a celkovej komunikácii. Ľudia vedia, že niektoré knihy kúpia lacnejšie na inej stránke, ale aj tak nakupujú v Martinuse. Je to dlhodobá práca, ktorá prináša ovocie.

Ako na to
V prvom rade je dôležitý moderný webdizajn, pretože ľudia sa chcú cítiť dobre aj v internetovom obchode. Nepôjdú nakupovať niekde, kde sa im to nepáči. Preto je dizajn dôležitý. Ponúknite im na stránke obsah, ktorý inde nenájdu. Martinus ponúka recenzie kníh, rôzne súťaže a eventy. Napríklad vytvoril deň neprečítaných kníh, ktorý sa rozšíril aj medzi ostatné konkurenčné kníhkupectvá. Buďte aj vy originálny a inovatívny. Nezabúdajte na to, že zákazník má vždy pravdu. Nehrajte mŕtveho chrobáka, vybavte sťažnosti zákazníkov tak, aby boli vždy spokojní. To je najlepšia reklama, akú si môžete urobiť. Prinášajte svojim zákazníkom radosť do života, buďte ľudský. To sa veľmi cení, hoci by to mala byť samozrejmosť. Buďte viac ako obyčajný eshop. Buďte love brand. Značka, ktorú ľudia milujú aj vtedy, keď nie ste najlacnejší.

Text: PR, foto: ilustračné (flickr.com)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *