Objavte svet reklamy v knihách
Kedysi bola všetka múdrosť sveta ukrytá v knihách, dnes im zdatne konkuruje internet, tu je však problém s tým, že mnoho informácií je nepresných, nepravdivých či vymyslených. V knihách je toto percento výrazne nižšie. Knihy sú nevyčerpateľným zdrojom inšpirácie, zaujímavých názorov, tipov a rád. Tí najúspešnejší ľudia k nám prehovárajú, radia nám, dávajú tipy a časť svojho know-how len za symbolickú cenu. Učte sa aj vy od tých najlepších.
Svet reklamy v knihách
Knihy o masmediálnej komunikácii sú skvelou inšpiráciou v oblasti reklamy. Nájdete tu také veľké mená ako Ogilvy, Godin, Cialdini, Veloso či Ariely. Ľudia, ktorí sú vo svojej oblasti úplná špička, aj keď reklamu rieši každý z inej strany. Ogilvy ponúka pohľad do vnútra biznisu reklamy ako jeden z najoriginálnejších tvorcov reklamy. Godin, ako jeden z najlepších marketérov sveta, dáva rady o tom, ako urobiť úspešnú reklamu a značku. Ciladini sa pozerá na reklamu z pohľadu profesora psychológie. Maria Veloso hovorí o tom, ako slová dokážu predávať. Jedna z najlepších copywriteriek na svete je ochotná sa podeliť o svoje know-how. A nakoniec Dan Ariely vysvetľuje, prečo sú ľudia iracionálni a čo ovplyvňuje ich rozhodovanie.
Urobiť dobrú reklamu je veľké umenie
Veľké reklamy začínajú zomierať. Zoberme si len takú televíznu reklamu – je veľmi drahá, máte iba chvíľu na to, aby ste divákom povedali to, čo chcete, musíte ju urobiť tak, aby sa každému páčila, navyše divákov vyrušuje a nevenujú jej pozornosť. Aj preto je len otázka času, kedy pôjde televízna reklama do zabudnutia. Dnes diktujú trendy sociálne siete. Sú neporovnateľne lacnejšie, zákazník tam nájde priamy kontakt a spätnú väzbu s firmou, ľudia ich sami dobrovoľne vyhľadávajú a je to akási personalizovaná forma reklamy.
Navštívte online kníhkupectvo Uniknihy.sk a vyberte si knihy o reklame, ktoré vám odhalia tento kreatívny svet. A nielen o reklame.
Text: PR, foto: ilustračné (flickr.com)